Onsdag

Tjola hej tjola hopp!

Jag har kommit in i en Beck period. Ni som känner mig vet att jag har perioder där jag inte gör mycket annat än att kolla på tvserier. Har ju både vänner, OC och Greys anatomy på box. Nöörd!! Den här gången har jag fastnat i något lite annorlunda, krimnalserie. Haha, men det är faktiskt bra och spännande. Några utav de bästa skådesplarna vi har i Sverige!

Tankar har börjat springa runt i huvudet och jag är på väg ner i fällan igen.. Ska verkligen försöka att stoppa mig själv innan jag har fallit ända ner, för dit ner vill jag inte komma. Inte nu, inte än. Det orkar inte jag just nu! Men jag kommer hinna stoppa mig, jag är ju stark....(?) Trodde verkligen inte att det här skulle hända.

Go och slapp dag på jobbet idag. Ikväll nalkas det utgång, ska bli riktigt gött att få komma ut och bara ha roligt. Med min fisgris går inget fel :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback