Torsdag

Hejsan hoppsan i lingonskogen!

Stallet i dag gick inte så snabbt som vi hade planerat. Vi skulle flytta på Emmelies transport och hej o hå, det var inte så lätt som vi trodde. För det första så fick vi inte på transporten ordentligt så rätt som det är så lossnar den från bilen och åker sin egna lilla väg. haha. Till slut så fick vi på den på bilen men då kunde inte bilen åka eftersom det var isgata och tungsläp. Så vi knuffade transporten själva flera meter. Hur starka är inte vi då? :D Till slut fick vi den på plats *stolt*. Sen så var det dags att brodda hästarna så vi kunde ge oss ut på isgatorna, det var lite kämpigt må jag säga. Sen så blev det äntligen en ridtur :)



Nu så ska jag göra mig lite kaffe sen så är det dag för plugg med Emmelie :)

Kommentarer
Postat av: Bilföraren..

Hahaha.. Vilket äventyr asså :P:P

2009-01-29 @ 16:58:15
Postat av: Sanna

Hej! Läs, prenumerera, kommentera och håll ögonen öppna för utlottningar av design i min blogg där jag skriver om mitt liv, min vardag, ångest, djuren runt omkring mig, familjen, skolan och massa kärlek! / Sanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback