Torsdag

Det är verkligen det skönaste som finns att vara ledig på torsdagar! och vet ni.. jag sov till klockan 12.00 i dag :O Hade inte Emmelie smsat så hade jag nog sovit ännu längre. Jag tycker verkligen att det är så grymt skönt att jag har lärt mig att sova ut. Ett tag så vaknade jag som senast klockan halv tio typ. Men inte nu längre ;)

Igår kväll så var tjejerna här, kollade på tv och hade lite mys :) Åkte även ut och åkte bil en sväng med galna soffi ;) hihi. Det var skoj :) Kul att hitta på något på vardagarna i bland med, veckan blir så mycket kortare då. I dag har jag och Emmelie vart i stallet hos våra kära kusar :) Sen så har vi även jobbat med vårt projektarbete. Skönt att få lite undanstökat i alla fall.

Vad händer i helgen då? Joo i morgon så ska jag på bio med Lizah och Joel. Vi ska se bröllopsduellen! Sen så har jag utsläppet i helgen så för övrigt så blir det väl ganska så lugnt. Har inte så mycket planer :) Plugga matte, inför provet på måndag. BLÄÄÄÄ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback