Time for a change ?

Jag behöver HJÄLP! Jag funderar starkt på att skaffa lugg, jag tycker det är så grymt snyggt på alla andra! Jag tycker att Sandra är jätte fin i det, jag tyckte att Elina, Johanna och Michaela var jätte fina i det när de hade det. Frågan är om jag är fin i det och om jag skulle trivas i det..?! Har sett modeller som har haft långt brunt hår och lugg och det ser bara så snyggt ut. Jag ändrar ju gärna inte på min frisyr i första taget (fegis), skulle vara kul att kanske göra något nytt.

Vad tror ni? :)


Kommentarer
Postat av: marthe

huuuur fint som helst! gör det:D

2009-01-03 @ 16:03:45
Postat av: Sajje

Go for it! :D

Postat av: Pauline&Johanna

Vi tror du skulle vara jättesöt i det! Men om du ändå inte skulle trivas i det så tar det inte lång tid innan det växer ut igen! Så då är det bara att köra på snelugg as usual ;) Go for it! Du lever bara en gång :D

2009-01-03 @ 17:44:58
URL: http://paulinejerstell.blogg.se/
Postat av: Elina

jag tkr du ska göra det! dessutom växer ju ditt hår säkert ut på nolltid om du inte skulle trivas i det helt och hållet :) saknar dig.

2009-01-04 @ 18:27:15
Postat av: michaela

Du ska absolut prova det! Du blir sån babe då ;) Håller med elina, om du inte trivs i det så växer det ju ut snabbt igen. fråga mig, jag har nog gjort det mesta med mitt hår nu! ;)

2009-01-08 @ 14:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback