Söndag

Uppe med tuppen idag och släppa ut hästarna! Tog det lugnt i stallet och hann med massa kändes det som. Tömkörde min älskling i dag, han var jätte fin :) Brallade några gånger men det gjorde inte så mycket, hellre att han gör det när jag står på marken jämte än när jag siitter på. Så eftersom att han var så duktig i dag så fick han extra många pussar :) Har fått nytt ensilage nu som tyvärr är jätte blött.. Dyrt var det också.. Himla mycket utgifter nu och jag har inte jobbat något på hela januari! Men jag och lizah ska snåla lite på utgångar i februari, endast en ska vi få ha! Jag måste försöka hålla det och endast göra billiga saker. I really have to try!

I eftermiddag blir det plugg och jag antar en massa prat antar jag.. Provet i morgon känns inte alls bra! BLÄ för matte c!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback