Onsdag

Känner mig lite halvdepp (fråga mig inte varför) så tänkte skriva ner lite roliga saker som jag har att se fram emot :)

  • 31/1 - Hv-invasionen, vi drar till Hovet med massa bussar fyllda av hv fans och kollar på match.
  • 12/2-15/2 - Åker preliminärt till Sälen på lovet och åker skidor :)
  • ?/? - Åker på kryssning till Tallin med klassen (?)
  • 5/5 - Åker och kollar på Beyonce i Göteborg
  • 20/5 - Balen :) Har dock ingen balkavaljer längre.. Får väl se lite hur det löser sig! Klänningen har jag i alla fall här hemma i gaderoben och bara väntar på att få användas :)
  • 12/6 - Då taaar vi stuudenten!!!!
  • ?/? - Åker utomlands

Massa kul och se fram emot ju! Wihoo :)



uppdate 23.16

Blev på betydligt bättre humör nu när Ellen skickade massa goa partylåtar och vi pratar massa SB minnen. Åhh vad kul vi hade! Levde i vår egen lilla bubbla och inte bry sig ett skit om vad som händer här hemma!



"Bara få vara brun och ta på sig en klänning och klackar skulle göra mig lyckllig"


Kommentarer
Postat av: Karamellen

ÄLSKLING!!! jag vill åka nu nu nu!!!! :D

Postat av: Lizhen

Vi har ju faktiskt massa att se fram emot :D Älskar dig filus :)

2009-01-15 @ 15:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback