Måndagmorgon

Ni förstår inte hur trött jag är och hur frestande det faktiskt är att lägga sig under det gosiga täcket igen. Det är så varmt och skönt på mitt rum så det känns bara plågsamt att gå ut i det blåsiga hemska vädret och ta sig till skolan för en lektions matte. Men jag var faktiskt lite lat i dag, jag la en 50 lapp på bordet (bensinpengar till mamma och pappa) för att rena mitt samvete och bestämde mig för att ta bilen till skolan i dag. Japp, så lat är jag. Men åååh vad jag vill sova. Min kropp har inte vant sig vid än att det inte är lov längre och det är just därför som jag måste gå idag! Måste få tillbaka dygnet och rutinerna :) Sen måste jag ju se vad det är för ny lärare vi har fått i matten. Vet att det är en ung tjej, hoppas hon är bra! Undrar om jag ska springa upp och sätta på lite kaffe innan jag åker, joo det är nog lika bra.

Hoppas ni får en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback