Måndag.

Allt gick bra idag när Jessica var och hälsade på! Hon är så trevlig så :) Och hon tyckte att Calibra har det jätte bra :) HOn tyckte även att han hade fått en liten mage, och det blev jag superglad över att höra :D tss. Vi skrittade ut en liten sväng i kylan, mysigt men kallt! Blossom var piggelin men snäll, var lite roligt att rida ponny. Hennes hals kändes hur kort som heelst! haha. Nu vill jag bara att det ska bli varmt, regna eller vad som helst så att man kan börja rida ordentligt igen. Börja träna och så, nu räcker det banne mig med kyla!! Har kört in mamma och pappa till staden nu och åkte till Charlies häst och hund på hemvägen för att köpa upp mitt presentkort som jag fått i julklapp. Det var inte så svårt ;) Köpte en ryktlåda (eftersom min är sönder), en gramantygel (när Calibra kör upp huvudet i skoganess) och pälsglans :)

Jag och Jessica pratade lite om sommaren och så när jag ska lämna tillbaka honom.. Kändes lite sorgligt, jag vill inte lämna tillbaka min älskling :( Eller jag vill, men jag vill inte. Vill ju lämna tillbaka honom eftersom om att jag inte vill känna mig uppbunden när jag inte vet vad jag ska göra efter att skolan slutat. Samtidigt så är man så fäst vid honom så att man vill ha kvar honom. Menmen, så är det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback