Måndag

Ärligt talat, jag har ont i hjärtat av alla utgifter. Ja jag vet det är bara till nöjen och ja jag vet det är jag själv som har valt att ha häst. Men jag rekomenderar i alla fall en sak, ha inte häst samma termin som ni tar studenten! Det går inte ihop sig. Och om någon får ihop det snälla tala om för mig hur ni lyckas! Det är häst, det är fjällenresa, det är kryssning, det är utomlandsresa i sommar, det är bal, det är student. Det är pengar, massor av pengar. Och så mycket man vill! Får kanske prioritera bort något utav av det, men vad? Fjällenresan? hmm.. Jag ber verkligen till gudarna att det flyttar in mer gamlingar på ljungarum som behöver hjälp! Så att jag kan få jobba, jag ringde ju för någon vecka sen och frågade om det fanns något jobb men då sa de att det inte var så mycket att göra nu..Jag behöver pengar=jag behöver jobba. Så BAJS! Måste försöka sälja moppen med.. Lycka till. Kanske kan låna några tusen av mamma och pappa och betala tillbaka efter sommaren när jag har fått lön?! (a) Yeah right.

Så var bara tvungen att skriva av mig om det lite.

Är grymt skoltrött! Matteprovet i dag gick inte så bra, som vanligt. Eller det känns som det alltid känns: Jag kan lika gärna ha fått ganska många poäng som inga alls. Så vi får väl se helt enkelt! Igår så åkte jag och Ellen in till staden och satte oss på ett fik för att plugga. Vi pluggade, men hann också med en massa prat :) Som vanligt! Du är bra du ♥

Lizah, Annelie och Fia kom och hälsade på mig och Calibra i stallet idag och red lite. Min älskling var så snäll så! :) Vill bara att banan ska bli bra nu så att man kan få rida ordentligt.

Wellwell, färdig skrivet och klagat för idag. Nu så ska jag bara ta det lugnt, kanske städa lite på rummet om jag känner för det. Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Tack för att vi fick komma :)

2009-01-26 @ 15:04:03
Postat av: Karamellen

du är också bra älskling <3

2009-01-27 @ 13:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback