Lördag

Hej på er!

Kvällen i går var ganska skoj :) Blev kanske någon teuqila för mycket, men det var bara skoj inbillar jag mig. Måste sluta hålla på att få ångest över alla verkligen småsaker som man gör på fyllan! Sånt som händer, får bara försöka skratta åt det, glömma och gå vidare ;) Jag och Johanna tror att det ligger i våran släkt att få så mycket ångest.. haha, kanske?

I dag så har jag inte gjort alls mycket, åkte till max med johanna och köpte bakismat, gick sedan ut och gosade med min älsklingshundar :) <3 I morgon så ska jag först till stallet sen så ska jag följa med johanna in till stan och vara moraliskt stöd till henne när hon tatuerar sig :)

Nu så har jag vart på hv, som vann mot färjestad med 2-0. Så jäkla gött :D Längtar till invasionen nu :) och nu så ligger jag här hemma och kolla på min björn gustafsson film som jag fick i julklapp. Den gossen får mig alltid på bra humör :D Hohojaja. 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback