HAHAHA!

Det var riktigt längesen som jag skrattade så mycket som jag gjorde i går! Lizah kom hit i väntan på att hon skulle hämta hem sin Jolle från krogen. Vi kollade på min Björn Gustafsson film och hittade klipp som jag inte hade sett innan. Jag fick sån kramp i magen, så mycket skrattade vi. 

- Daansken är här, daansken är här..
- Han äter mat Robert..
- Jag känner mig lite yr Robert..
- Jag har bara svårt att spela när det inte är någon riktig Arnhäst
 

Jaa, jesus amalia! Har någon tråkigt någon gång och har samma humor som jag så rekomenderar jag starkt att kolla på det här klippet som finns på hans dvd. När han provspelar för filmen Arn.

Igår på dagen vart det lite släktkalas, gott fika, tjänade totalt i hop 600 kr (=alltid välkommet), och pratade om allt och ingenting med kära kusinerna! Idag kommer kusinerna från andra sidan av släkten, så hoppas på att tjäna ihop lite extra cash i dag med ;) tss. Sen så är det bara att ladda för en ny vecka, som startar med Matte C på måndagmorgonen.. 

Kommentarer
Postat av: Lizhen

haha det var ju klockrent :D får komma nån kväll i veckan till dig och kolla igen och skratta lite ;)

2009-01-18 @ 14:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback