Fredag

Trotts att jag har slappat som bara den så går faktiskt tiden lite för långsamt. Lizah kommer om en dryg timma, tills dess så ska smink och hår vara klart. VIlket inte tar så lång tid om man heter Sofia Alf.. Så har lite tid att slå ihjäl. Kommer väl sluta med att jag stressar som ett djur sen medans Lizah står och väntar utanför. Blir alltid så när man har gott om tid på sig. Hade gärna tagit en kall öl eller ett glas vin redan nu när jag gör i ordning mig men eftersom det bjuds på mat sen så är det kanske inte så smart.

Jag drömde om Bulgarien i natt.. Åhh.. Vi va på Las Palmas och Frankys och det var strålande sol och bad i poolerna, underbart. Dock var det inte bara vi fyra utan vi var två mer. Jossan och Ellen var borta någonstans och vi andra hade ingen aning om var de var.. haha. Jaa det var en rolig dröm i alla fall, och jag längtar som bara den tills vi är där igen :) Men först så ska vi klara av hela våran med alla roliga händelser, och först och främst kvällen i kväll :)

Grattis på födelsedagen Martina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback