Företagsekonomi

Det är så tråkigt, särskilt när man har en surtant till lärare och tisdagarna är sega som vanligt. Vill bara hem och sova!

Helgen har ju vart bra i alla fall :) Tjänade ihop 1200 kr på mina släktkalas. Jätte gött! De pengarna ska jag lägga i spargrisen inför vårens alla händelser :) Kom ju även på tal om att det skulle bli sälen på påsklovet, se om det blir av den här gången. Skulle vara himlans kul i alla fall :) Vi förösker även att hyra en limmo till balen. Provade klänningen här om dagen igen, och jag bara ÄLSKAR den! Tror jag ska lägga ut den så ni får se hur den se ut :) Ska bara ta ett bra kort först. Måste hitta en ny balkavaljer, efter lite pepptalk av Michaela tror jag att jag ska ta mig mod och fråga någon i klassen. Man kan ju inte få mer än ett nej faktiskt.. I reserv så ska jag fråga min kusin Joacim. Jag ska i alla fall gå!!!! Vem det nu än blir jag går med.

Efter skolan blir det att brumma ut till stallet. Knäppishästen måste röra på sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback