Fjortisproblem

Jaa det kan man verkligen säga! Dock att åldern är lite fel. Meningen var ju att jag skulle vara chaffis när vi firar Martina och ska gå ut på fredag. Lizah ska dricka lite granna bara eftersom vi vill vara taggade tills på lördag :) Jag börjar bli mer och mer sugen på att joina henne. Men usch jag vet inte, egentligen känner jag att jag borde vara duktig och köra, dels för att vara så utvilad som möjligt på lördag, dels för pengarnas skull, dels för att det hela blir mycket smidigare med bil under kvällen. Ibland är man ju på sånt där super humör att det inte spelar någon roll om man har druckit tio öl eller noll, man är så himlans på g ändå. Dessutom kan jag faktiskt dansa nykter och det kan vara himla kul att se alla andra fulla när man själv är nykter ;) O andra sidan så har jag bakistabletter kvar, jag och lizah ska i vilket fall inte vara ute jätte sent, det blir lite lättare att slappna av och lets face it, enligt min mening så är det ett säkrare kort på att ha kul. Vilken beslutsångst jag har. Hjälp mig?

Vilka problem jag har? Usch nu skämms jag.. 

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :D

Postat av: Lizhen

Haha du är så rolig :D skit i bilen nu och drick! haha

2009-01-29 @ 08:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback