Dreams we have as kids all fade away

Lyssnat på lite gamla godingar av Mcfly nu i bilen, Silence is a scary sound, Memory laneToo close for comfort osv osv. Låtar som man aldrig tröttnar på :)

För övrigt så är jag på riktigt dåligt humör i dag! Vaknade verkligen på fel sida.. Eller något.. Började med att jag vaknade vid nio av sådan himleans mensvärk (antagligen anledningen till det dåliga humöret). Försökte somna om, vaknade sedan vid 11 och då blev jag sur för det (hade väl egentligen velat gå upp tidigare idag), låg i stället och drog mig till halv tolv ungefär. Åkte till stallet, gick inte alls bra o rida. Och nu är jag förbannat trött i kroppen, ont i ryggen och har fortfarande lite smått mensvärk. BLÄ! Så i fall någon hade tänkt att be mig om en tjänst, reta mig eller babbla massa med mig idag, så snälla vänta med det tills i morgon! Now is not the time. 

Lizah kom hit en sväng i går kväll, kollade på tv och babblade massa skit. Alltid lika trevligt :) I morgon nalkas det utgång. Har inte bestämt mig om jag ska med men jag tror faktiskt att jag ska det! Försöka lägga alla negativa tankar bakom mig bara dansa och ha roligt. Ska blir ganska skönt att börja skolan i morgon med :) Komma in i rutinerna och så igen.

Nee nu så ska jag hoppa in i duschen och försöka piggna till och vända mitt humör. Pussokram på er :) ♥

Kommentarer
Postat av: Lizhen

I mno ska vi ut och ha kul älskling :) Och i mon bitti kommer jag och hämtar dig med racerhauer också :) <3

2009-01-08 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback