Tisdag

Åhh vad jag är trött! Har luggit framför tvn och halvsovit, jaa jag vet inte hur länge nu. Större delen av dagen känns det som.. Jag väntar på att Johanna ska komma hem från Göteborg så ska jag träffa henne en sväng. Har börjat packa lite! Måste ladda ner lite grejer på datorn till skolan så jag kan skriva ut det och ha och läsa på.. Har ju minst två prov när jag kommer tillbaka till skolan.. lagom kul!

 Jobbet ringde innan, så jag ska jobba i mon :) Det behövs! Jobbar till halv två typ. Vilket innebär att jag måste upp super tidigt eftersom att jag har lovat att ta utsläppet på morgonen med. Menmen, vad gör man inte, klart man stället upp för laget ;)

Nehe nu så ska jag kolla tvn.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback