Sjuk!

Jaha, nu har den galna helgen tagit resultat..  I 38,8 graders feber.. Jävla skit bajs fan! Att man alltid blir sjuk när det passar som minst, och aldrig blir sjuk när det passar som mest. BLÄ! Kul att ha samhällsprovet efter sig som vi skulle gjort i morgon..

Vet ni vad? Jag fick g på mitt matteprov :D Och med god marginal dessutom! Weeei, så lite duktig är jag faktiskt.. Nee nu så ska jag försöka lägga mig med tusentals med kläder på mig och försöka bli frisk. Hoppas ni andra mår bättre än jag och har haft en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Jag blev med sjuk inatt gumman :( så är inte heller i skolan :( men vi fixar samhällen sen ist :) Krya på dig !!!

2009-02-03 @ 09:49:49
Postat av: Karamellen

åhhh vad du är duktig :D! men stackare :( tycker så synd om dig! hoppas du snart mår bättre älskling <3

2009-02-04 @ 09:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback