Onsdag

Jag har ont i skallen, har haft lite sådär smygont hela veckan känns det som! Men har ändå sovit hyffsat bra i natt :) Lyckades för en gång skull somna om efter att Jimmy hade åkt till jobbet.. Så det var duktigt av mig ;) tss. Nu har vi svenska och jag är fortfarande så grymt skoltrött! Det funkar helt enkelt inte för mig att arbeta i skolan längre.. Skönt att vi inte har så långt kvar nu, jag vill ta studenten!!!! NU :) 

I dag blir det att stressa ut till stallet efter skolan, Emmelie hade visst lite bråttom men det blir nog inga problem. Får väl longera av Calibra lite i alla fall så att han får springa av sig. Han har för mycket energi nu, hihi sötnos :) Sen så blir det hem och hårdplugga! Känns som om det är hur mycket som helst i skolan nu.. Men det är antagligen bara för att jag missade två prov när jag var sjuk. Fick reda på mitt samhällsprov nu i alla fall som jag gjorde i går eftermiddag, fick vg :D Det kändes riktigt skönt faktiskt. Även om typ alla andra fick mvg så är jag jätte nöjd med vg på det här provet :) 

Ikväll får vi se lite vad det blir, kanske ska träffa lizah en sväng om hon hinner. Annars blir jag nog själv hemma tror jag och tar det lugnt bara. Vi får se helt enkelt :)

Hoppas ni får en kanon bra dag!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback