Onsdag

Dagen rullar på riktigt bra, förutom att jag är himelans trött i hela kroppen typ. Skolan vart väldigt seg, och ja jag var faktiskt lite depp. Men så är det ibland, man är inte på humör jämt! Efter skolan var det dags att åka till stallet, och efter någon timme där så vände humöret och gick åt rätt håll. Mös med min älskling och borstade lite extra noga i dag :) Kunde dock inte göra så mycket med honom, så isigt både i skogen och på banan =/ Men jag satt i alla fall och skrittade på banan lite granna och böjde igenom honom och flytta undan lite o så där :) Det är ju bättre än ingenting..?

Sen så kom Sandra och hämtade mig och vi beslöt oss för att åka upp till a6 en sväng för att kolla på en födelsedags present till henne i från mig. Så det hittade vi en :) Hann även med en smarrig fika! Jag köpte också lite grejer, en liten väska och en tunika på hm. Eller vad man nu kallar det? En låång tshirt typ, vit och svart randig med en liten söt guldig knapp på. Nu så är jag hemma och dricker lite kaffe, tänkte åka ner till trim och sola lite snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback