Måndag

Helgen har varit bra, jag har taigt det lugnt, kurrerat mig och myst massa :) Och äntligen fick jag åka till stallet. Min älskling mådde bara bra som tur var :) Piggelin och lite busig dock! Måste göra något åt hans överenergi, i mon blir det ut och galoppera av sig. Jag måste packa inför Sälen =/ Kommer väl packa typ onsdagkväll eller något i sista sekund. Ska bli skönt att komma i väg och åka lite skidor i alla fall :)

Jag är såå sugen på att gå ut!!!! På krogen alltså.. Jag vill dansa och ha kul!! Kommer dröja ett tag innan jag får det dock.. Inte i helgen och inte nästa helg heller.. Men men, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge ;) Hoppas resten av er än sålänge har ett toppen lov! :)

På väg i fällan igen..? ♥

Kommentarer
Postat av: mariana-DG

men du ska väl med till sälen ;O?

Postat av: martina

hoppas du fastnar i "fällan" ;)

2009-02-10 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback