Måndag

Nu vart vi hemma från sälen, med träningsvärk och utan några brutna ben. Vi har haft det kanon bra! Det har varit strålande sol och massa minus grader. Tidiga kvällar och tidiga mornar i backen :) Jag gillar sälen, sån mysstämning :)

 
  

I dag så var det bara att traska upp tidigt och pallra sig till skolan och ha lite matte c. Hade gärna luggit kvar och snuffsat några timmar till kan jag ju säga. Men det var ändå trevligt att få träffa Michis och Ellen i skolan! Har ju inte sett dem på typ två veckor eftersom jag var sjuk veckan innan lovet. Saknar tjejerna lite! Nu så ska jag fortsätta plugga lite, pluggade på bussen innan och man får faktiskt himla mycket gjort på de 45-50 minutrarna, så det är ju bra! Men ska plugga lite till nu, plocka undan på rummet, käka och sen blir det ut till stallet. Saknar min bäbis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback