Lördag

Utsläppet hela helgen=gå upp tidigt=snaark! Skulle egentligen fått slippa att släppa ut hästarna i morgon då emmelie skulle på tävling men hennes första start var inte förrens vid klockan två så jag får ta utsläppet i alla fall. Somnade nog inte förrens närmare halv tre i natt sen så ringde väckarklockan vid tio över sju och jag var tvungen att lämna jimmy under det varma täcket och dra mig till stallet. Men det gick ganska bra! Tycker det är lite mysigt att va i stallet så på morgonen. Men hade inte ätit något frukost så jag skippade och rida och var hemma vid kvart i nio någon gång. Sen så låg jag i soffan från ca halv tio och sov till ungefär klockan ett, så tog igen några timmar i alla fall! Nu så har jag lagat mat och jag och sajje har käkat upp den. Hade planerat att plugga lite, ligger ju aningens efter med några uppgifter men får väl se om jag lyckas att komma i gång med det. Inget att räkna med dirket!

I går satt vi hemma hos jimmy, typ jag joel jimmy, tog det ganska lugnt kollade på tv, spelade kort o så. Sen så kom även ellen förbi en sväng, trevligt trevligt :) Ikväll ska jag agera taxi åt familjen järvinen. Måste ju ställa upp lite för släkten ;) Sen så blir det väl att kolla melodifestivalen eller något sånt :)

Kommentarer
Postat av: Sajje

"Nu så har jag lagat mat och jag och sajje har käkat upp den."



Hahaha :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback