Kärleksvecka

- Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas!

Idrott och hälsa eleverna har temavecka, kärleksvecka. Såå töntigt! Men ganska soft arbete, surt bara att vi är tvunga att gå mycket mer än vad vi annars gör. Menmen, smällar man får ta I guess. Sitter och gör en tidning nu, sen så har jag prov efter skolan som jag inte har pluggat ett skit på! Jag hatar företagsekonomi. Det är la bara att hålla tummarna på ett g där.. Vaknade annars på riktigt bra humör, det är ju underbart väder ute och det gör en oftast på mycket bättre humör. Dock så sjönk humöret för en stund sen och ersattes av en klump i magen..

Jag ska vara stark. Jag orkar inte gå och oroa mig och få klumpar i magen hit och dit och bli lessen lite då och då. Som johanna sa, jag beundrar att du vågar utsätta dig för detta igen för det gör inte jag. Kanske ska jag inte det?! Usch jag ska inte skriva sånt här här egentligen men var annars? Nee ska inte ta ut för mycket i förskott. Men klumpar i magen och oroar mig i onödan gör jag ju inte om jag inte tycker om någon :) ♥

Har också kommit på när jag har suttit här och filosoferat att när vi går ut skolan så kommer jag att sakna att inte få träffa mina söta vänner varje dag i skolan! Ni lyser alltid upp min dag :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskling! Du vet att du alltid kan ringa mig :) <3

2009-02-24 @ 16:20:04
Postat av: Syster yster...

Kommer saknadig me !!

2009-02-24 @ 22:29:47
Postat av: Sajje

Jag vet verkligen hur det känns med klumpar i magen och att oroa sig i onödan... Något som går i familjen I guess... :S



Ifall det är något så vet du at det är bara att komma till SajjeBajje... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback