Håve blå är dem bästa!

Helgen har varit kanon kul! Fredagens utgång var super rolig, massa dans och så. Hela lördagen var också jätte rolig! Bussresan gick bättre än förväntat. Träffade lite roligt folk och jag och Lizah är ju ganska bra på att underhålla varandra. Är ju väldigt sällan vi har tråkigt om man säger så ;) Matchen och allt var jätte kul också! Var med i tv några gånger och kommentatorn på tvn hade ju sagt att de aldrig hade sett en så bra bortaklack innan ;) Så det var skoj.

Idag är jag väääldigt trött. Så typiskt att det är fint väder ute när jag har lovat Emmelie att ta insläppet, alltså jag måste åka ut till stallet ganska sent. Menmen så kan det vara. Blir nog en dag i soffan för mig, fram tills dess att jag drar mig till stallet då. Är så grymt trött i hela kroppen!



Kommentarer
Postat av: Lizhen

Tack för en superbra helg :D detta gör vi om :)

2009-02-01 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback