Tisdag

Kändes inte särskilt roligt när väckarklockan ringde klockan 06.20 i morse.. Har gått som ett vandrande lik hela dagen känns det som typ. Haha. Har vart på en TES utbildning i dag med jobbet var lite roligt att göra något annat än det vanliga, men samtidigt så blir man ju inte direkt piggare av att sitta vid datorn och lyssna på en som håller föredrag i 4 timmar. Nu så är jag hemma i alla fall och har fått ett roligt brev i brevlådan. Nämligen ett anställningsbevis, jag har fått förlängt tre månader till :) Alltså tom 2010-03-31. Är inte ju inte så mycket men känns förbannat bra ändå :) Är väldigt glad om jag får gå på schema så länge som möjligt :) Så nu kan jag slappna av lite på den fronten.

Vi bokade även resa igår :) Den 30 juni åker jag, Lizah, Ellen, Martina, Joel, Philip, Macke, Moose, Martin och Anders till Alanya. Ellen och Martina åker en vecka och vi andra åker två! Sen så får vi la se om några mer bokar till sig så småningom, det vet man aldrig ;) Det ska i alla fall bli grymt roligt :D Känns fint att ha något att se fram emot nu under vintern och våren :)  

Nu så ska jag kolla på Paradise Hotel! Missade det igår pga av att min boxer är lite konstig :( Men tur att det finns internet ;)

Talk to you later ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback