Mys i allra hösta grad, underbart!

Här sitter vi i familjen och myser! Dricker kaffe, har lite tända ljus, lyssnar på fin musik, och det största av allt: INGEN TV är på.. Vi sitter i stället och pratar samtidigt som jag och min kära syster knapprar på våra laptopar. Mitt uppe i allt det här fylldes min kropp men en underbar varm känsla, som när man är kär! Jag känner mig varm inuti, kan inte sluta le, det pirrar i kroppen, jag känner mig förväntansfull, nästan lite tårögd faktiskt! Men ni kan vara lugna, jag är inte kär! Haha. Jag tror känslan jag känner är lycka.

För att göra dagen ännu mysigare känner jag för att borra in mitt ansikte i Calibras björn-liknanade vinterpäls! Pussa på honom, eller ha någon att pussa på över huvudtaget! Då hade jag nog inte kunnat ha det mysigare :) Så nu ska jag passa på att njuta lite innan pappa hinner sätta på tvn! Massa kramar till er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback