Min julafton

Hade en underbar julafton som vanligt! Först hos mormor där vi käkade massa god mat, kollade på Kalle Anka och umgicks :) Sen vidare till Tokared där tomten kom, vi lekte julklappsleken, kollade på tv m.m. :) Fick massa bra julklappar! Jag fick en damsugare, ett strykjärn, en brödrost, pengar, Greys anatomy säsong 4 (ska önska mig 5an i födelsedagspresent) ett jätte fint armband, jaa det var väl typ det :) Perfekt nu inför flytten! Här kommer lite bilder från gårdagen:

  
  



  
  

Super roligt att träffa släkten! Vilket inte blir så ofta som innan.. Så det var skoj :) Ikväll blir det jobb 16.30-21.30. Imorgon blir det delat pass och på söndag går jag till 14.00. Pengar rullar in :) Sen så blir det nog faktiskt en sväng på a6 på måndag då jag är ledig. Måste ju få göra åt lite julklappspengar :)

Hoppas ni också har haft en härlig jul!
Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback