Lördag

Snart har ännu en vecka gått! Jisses amalia, idag är det bara 30 dagar kvar tills jag får tillträde på min lägenhet. Heelt sjukt! Ska på möte på banken med om en vecka om jag lyckas byta min jobbtid =/ Hoppas det. Annars får resten av famlijen klara sig utan mig :)

Julbordet med jobbet på Isaberg i torsdags var mycket roligt :) Var kul att se alla så uppklädda! Annat än våran jobb-look (som är vakna, släng upp en toffs och åk iväg i princip). God mat, bra underhållning och även lite dans :) Har jobbat idag och likaså imorgon, då är det dags för delat pass. Så kommer sammanlagt ha jobbat 6 av 7 dagar denna veckan, det är faktiskt ganska duktigt?

Igår så var vi på relaxen på Atlantis spa, annat än Rosenlunds måste jag erkänna. Haha, väldigt mysigt :) Sen så blev det käk på Casagrande, också väldigt mysigt! Jag käkade grillade räkor och mycket god ungsbakad potatis (som jag nog hade kallat för potatisgratäng). Jätte gott var det i alla fall och gott att äta något som man inte äter varje dag :) 

  

Efter maten så gick gänget hem till Lizah för att förfesta medans jag och Martina åkte hem. Men det var en trevlig dag/kväll i alla fall :) Ikväll blir det lugnt igen eftersom det är jobb imon igen som gäller 07.30! 

Nu så avslutar vi med en goo låt! Ciao


 

Kommentarer
Postat av: mariana DG

ååh tack (A) haha =D

Postat av: Lizah

Såå himla bra låt :D tack för igår alfie :)

2009-12-05 @ 20:38:00
URL: http://lizaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback