Lördag

Äntligen lördag och snart lördagkväll, underbart! Var en väldigt hektisk dag på jobbet igår. Det slutade med att jag var tvungen att jobbar över 6 timmar av vissa anledningar som jag kände plikt att göra. Trodde ett tag att jag aldrig skulle komma hem, men det gjorde jag som tur var. Slutet gott allting gott :) Och har varit så duktig med att jag har jobbat i dag 07.30-13.00. Men idag var det betydligt lugnare, alla vårdtagare blev så överlyckliga när vi kom till dem med julklappar i form av kakor :) Men nu är jag i alla fall ledig i två dagar, ska bli riktigt skönt :)

Sitter nu och velar över vad jag ska ha på mig ikväll då vi ska ut och käka och fira Mathilda som fyllt år.. Har velat mellan jeans+rockigtlinne+klackskor eller fin klänning+stövlarna som är platta och det vill jag inte att de ska vara en utekväll ;) Är så jobbigt att det är så förbannat kallt idag. Aja, jag får väl pröva och vända upp och ner på gaderoben helt enkelt :)

Hopp, nee det är väl lika bra att sätta igång och göra i ordning sig då. Ha en toppenbra lördagkväll mina vänner :) Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback