Lördag

Underbara lördagen är här igen, men jag vaknar med huvudvärk :( Varför? Jag var inte ute igår! Men nu så har jag i alla fall ätit mannagrynsgröt och nu så ska jag dricka kaffe så hoppas att det går över snarast :)

I dag så ska jag och Hauer gå på HV. Sen efter det så blir det en liten utgång med henne, Ellen och Mathilda. Funderar över vad jag ska ha på mig.. I Månsarp ligger det snö på gatorna :O Men det gör det inte inne i stan så det blir nog mina nya fina nitskor i alla fall :) Får väl gå ner och pröva lite outfits.

I går var det Idolmys hos Lizah och Joel med dem, Ellen, Mathilda, Proppen, Moose och Philip :) Och våran älsklings Erik tog ju hem det (tack vare att vi röstade så många gånger ;) tss)! Han är så grymt duktig :) Så för att gratulera pojken så lägger jag upp vinnarlåten här i min blogg som han troget läser varje dag! Tror han kommer bli oerhört glad när han ser det.



Måste ju även lägga upp den här låten som skulle vara en utmaning men som blev hans bästa uppträdande genom hela Idol!



Så nu har jag "nördat" mig färdigt för idag. Nu så ska jag duscha och pyssla lite! Hoppas ni får en toppen lördag och en trevlig helg :) Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback