I brist på saker att göra!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick träffa Martina

Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt på jobbet och drack kaffe

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt med datorn i knäet framför tvn

Det sista du sa högt: Vad ska ni titta på?

Det senaste någon sa till dig: En ny brittisk serie

Vad har du druckit idag: Kaffe, mjölk, vatten, julmust, saft!

Vad var det senaste du åt: En liten chokladbit

Vad var det senaste du köpte: Foundation

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Massa snö och några minusgrader

Godaste glassmaken: Hmm.. Päron!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaae

Sover du tungt: Nej

Drömmer du mardrömmar: Inte ofta

Trivs du med ditt jobb: Ja, förvånansvärt bra!

Favoritklädsel: Tajts och stor tröja

Favoritlåt just nu: Telephone - Lady Gaga ft. Beyonce

Vad ser du om du tittar till höger: Mamma :)

Vad gör dig glad just nu: Att jag ska få lite julklappar i morgon!

Vad ska du göra härnäst: Hmm.. Kolla på tv I guess!

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött men glad :)

Favoritgodis: Lakris!

Kläder just nu: Mjukisbrallor och fleace

Sommarplaner: Alanya med vännerna i två veckor

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: Inte förtillfället

Morgon eller nattmänniska: Haha, inget utav det skulle jag vilja säga!

Vad är viktigast för dig: Familj och vänner

Är du kittlig: Ganska

Snarkar du: Nej.. Tror jag inte?

Stjärntecken: Stenbock

Äckligaste insekten: Spindel

Längtar du mest efter just nu: Att få sätta igång med flytten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback