Gott nytt år mina vänner!

2009 har varit ett mycket bra år! Mycket roliga stunder :) Det man mest kommer minnas är givetvis sista halvåret i gymnasiet; alla studentfester, roliga stunder med klassen, dareweek, balen och givetvis självaste studentdagen! Helt underbart :) Fick lämna tillbaka min hjärtevän Calibra vilket kändes bra men givetvis lite sorgligt! Sommarn har nog också varit en av de roligaste och bästa som jag har haft. Började med midsommar firande i smögen, bo i husvagn med massor av vännerna! Vi hade jätte roligt :) Sen så blev det en vecka i Sunny beach med Michaela, Ellen och Jossan. Det var en grymt rolig vecka :) Sen så spenderade jag en helg med Martina i Göteborg och Stocken där hon bosatte sig under sommaren. Sen så slutligen så blev det en helg i Stockholm :) Förutom det så blev det en massa jobb. Men det var en kanon sommar ändå :) Sen så har det bara forsatt med jobb i höst och jag har äntligen köpt min lägenhet :) Jaa det här får nog bli min resume av 2009!



Balen



Balen



Student



Smögen



Sunny Beach



Sunny Beach



Stockholm



Elina älskling åkte till USA och jag saknar henne jätte mycket! Men om 8 månader (något sånt blir det va?) är hon hemma hos oss igen :)



Givetvis så har året bestått av många roliga utgångar och förfester med de underbaraste!

Jag hoppas på ett lika bra år 2010 :) 

Dagen idag kommer bestå av jobb 16.30-21.30! Sen så blir det race in till Lizah där några vänner är och så blir det att fira nyår med dem :) Tror det kommer bli en bra och lyckad kväll! Så nu måste jag sätta igång och duscha, pröva outfiten (slog på stort och köpte ett illrosa paljett linne igår), städa på rummet eftersom mamma och pappa ska ha massa folk här ikväll m.m.

Så nu så önskar jag alla ett riktigt gott nytt år ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

Om åtta månader är jag hemma igen :) <3 Saaaaaaaaaaknar dig

2009-12-31 @ 19:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback