Godmorgon/förmiddag

Sitter här och syter lite för mitt jobbpass för dagen; 13.00-21.30. Det längsta passet jag har under mitt femveckors-schema. Som tur är så infaller det bara en gången under den perioden, så det ska väl gå bra. Jag får se det posetivt, jag har något att göra hela dagen ;) Tss.

Var som sagt på a6 igår med Sajje. Det blev givetvis en sväng på Ikea :) Perfekt att gå med Sajje eftersom vi båda två ska flytta. Hon har tillträde på sin lägenhet den 15:de och jag den 4:de. Det innebär ju att båda flyttar i princip samtidigt :O Hur ska mamma och pappa klara sig utan oss hemma? Hehe, dem kommer nog tycka att det blir lugnt och skönt :) Helt otroligt vad jag vill sätta igång och måla och flytta! Det är ungefär det ända som snurrar runt i huvudet mitt. Aaa jisses! Men det är icke långt kvar nu :) 25 dagar kvar ♥


Jaha, planer för helgen? Idolmys på fredag! Med tjejerna? Annars by myself I guess :) Sen på lördag hade jag egentligen velat gå på bio, vill så gärna se 2012! Men tror inte att jag får med mig någon..? Ellen, Lizah och Mathilda ska ju ut.. Får se om jag hänger på! Har inte redit bestämt mig än :)


Ska laga lite lunch nu strax så jag hinner äta innan det är dags för att åka till jobbet! Så nu säger jag tack för mig. 


Kommentarer
Postat av: Lizah

Vi kan gå på bio en vardagkväll grisen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback