Förkyld

En grym förkylning har drabbat mig! Hade även lite feber i morse.. Känns inte bra med tanke på att det redan är krisigt med folk på jobbet! Vill helst inte ringa mig sjuk imon bitti.. Men som sagt, jag kan ju försöka gå, knarka alvedon och mår jag dåligt så får jag väl gå hem då. Jag ska försöka hålla ut torsdag, fredag, sen är jag ledig ända tills på måndag :)

Har kollat på massa filmer idag på alla filmkanaler som vi har på tvn här uppe. Kollade på sällskapsresan när de åker skidor och blev lite ledsen över att det inte blir någon åka-skidor-resa i vinter :( Tycker det är såå mysigt att vara i sälen! Men så är det när man ska flytta hemifrån, då måste man spara :) Nehe, nu så ska jag ta febern och duscha. Sen så blir det att kolla på Halv åtta hos mig och Bonde söker fru!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback