En vecka kvar

Har haft en underbar dag på a6 med Martina och Lizah! Har blivit massa shopping och givetvis flum :) Kan säga att vartenda öre av mina julklappspengar är slut. Men jag kan stolt säga att det var mycket bra saker som fick följa med hem! Jag har köpt ett startpaket (köksartiklar), bestick, tallrikar, muggar, strykbräda, toaborste, 2 bhar, trosor och ett par super snygga skor :) Har även klippt hellugg igen! Känns lite ovant igen men bra :) Igår så beställde jag även en klänning från Nellys som jag ska ha på nyår. Så håller tummarna för att den sitter bra nu! Annars har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig. Vi verkar inte bli så många på nyår nu men jag tror det blir en toppen kväll ändå :) Hellre att man inte är så många och det man är med människor man tycker om än att vara med jätte många som man inte alls tycker om egentligen. 

Har precis kört in min hyra för de kommande tre månaderna och om exakt en vecka vid den här tiden sitter jag med nyckeln i min hand till lägenheten! Ska troligtvis åka och kolla på den redan i helgen för att kontrollera att grabben har städat ordentligt! Efter det intrycket som jag har fått av honom så känns det som att det kan behövas ;) Haha. Bäst att ta med sig morsan med känner jag.. Hohojaja :) Mamma har även vart så snäll och tvättat mina fodral till kuddarna i soffan idag! Nu känner man att det är nära, riktigt nära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback