En vecka kvar till Julafton

8 minus grader, massor av snö och en vecka kvar till julafton :) Kanske blir en vit jul i år ändå..?! Det hade vart mys! Men sen får snön gärna försvinna igen! Har laddat mobilen med massa bra musik som går på repeat i hörlurarna som gör att jag dansar runt och sjunger högt trotts att min kropp är otroligt trött!

Keisha - Tik Tok
Lady Gaga ft. Beyonce - Telephone

Har haft en kanon dag på jobbet. Har varit goa vårdtagare och rolig personal! Så är glad för att jag pallrade mig upp idag även om det var lite tungt i morse :) Min kropp är nu jätte trött som sagt, så resten av dagen blir det slöande framför datorn och tvn. Ska kolla på Halv åtta hos mig, Bonde söker fru (idag igen) och Paradise hotel sen så blir det bums i säng och hoppas på att jag är pigg till helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback