Dan före dan

Idag är det dan före dan och hur är det med julstämnignen? Inte särskilt bra ska jag erkänna! Haha, men jag överlever ändå :) Ligger lite julklappar under granen som jag är lite nyfiken på som jag ska slita av pappret på i mon bitti. Fint! Då blir man som sju år igen! Haha. Annars så är julen ingen big deal för mig dirket, hade lika gärna kunnat jobba egentligen. Det jag längtar efter allra mest för inför morgon dagen är att få se om jag får några grejer till min lägenhet! Inte alls långt kvar nu :) Kl. 11.00 den 4de januari ska vi träffas på banken, föra över resten av pengarna och byta nyckel. Tjohoo :)

Idag kom ytterligare ett exempel på varför det är mycket bättre att bo i stan. Hade hemskt gärna velat åka hem till Lizah på uppesittarkväll, men jag orkar inte ta mig in till stan i kväll.. Orkar inte ta mig in till stan från månsarp jämt när man ska ut, ta en fika, gå på bio osv. Ska bli så grymt skönt när jag bara har 5 minuters gångavstånd (något sånt är det va?) till Lizah och i princip allt annat. Är dessutom jätte sugen på chips! Men är alldeles för lat för att ge mig ut och köra i snön till Ica. Om knappt två veckor så är det bara att ta hissen ner till konsum i princip. Mohaha :) Bara 13 dagar kvar tills vi får sätta igång ordentligt med processen! Underbart.

Jaha, nog tjatat om det! Nu är det väl bara att önska från lilla mig till er alla en riktigt God Jul!


Kommentarer
Postat av: Lizah

Vi ska göra massa skoj å ha massa mys sen när du flyttat :D jag längtar också hjärtat <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback