Dagen i bilder

Har hunnit med ganska mycket på min lediga dag!




Har gått på a6 i fyra timmar med storasyster! Köpte lite julklappar och två par skor :) Ett par skor som är bra att ha på jobbet och ett par klackskor!



Blev riktigt kär i dessa!



Var tvungen att pröva ifall de höll att dansa i ;) HAHA



När vi kom hem så bakade vi Lussekatter!



Jag vart riktigt sugen



Jaa, de blev lite missbildade men de smakade förbannat gott :)

Nu så är det inte långt kvar på min lediga dag.. Imon blir det jobb igen 13.00-21.30! Nu så ska jag nog hoppa in i duschen sen så blir det väl att äta lussekatter hela kvällen I guess ;)

Ha det bäst mina vänner! Pussokram ♥


Kommentarer
Postat av: Elina

ååh, vad jag saknar dig....! :( skorna var jättesnygga. <3

2009-12-08 @ 18:42:16
Postat av: mariana DG

julafton snart snygging


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback