Torsdag

Godmorgon! Eller godmiddag kanske man ska säga..

Jag låg i sängen och halvsov och drog mig ända till klockan elva.. Måste vara rekord! Grymt skönt :) hihi. Något annat som är otroligt skönt är att börja morgonen med en dusch! Det borde jag göra oftare.. Men orkar sällan det när man börjar jobba klockan halv åtta på morgonen. Hohojaja :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer :P haha. Har lite funderingar på framtiden.. Nu skulle vi egentligen börjat skolan snart, men det gör vi inte. VI jobbar (förhoppningsvis), eller åker utomlands, eller går bara hemma i stället. Usch känns som att det inte är förrens nu som jag har insett att jag inte kommer träffa mina favoriter varje dag.. Och att jag är rädd för att vi ska glida ifrån varandra alldeles för mycket. Det blir ju lätt så, vi börjar bli "stora" och det är inte mer än naturligt att man glider ifrån varandra, man jobbar, är med pojkvännen osv. Än så länge har vi ändå lyckats väldigt bra med att hinna umgås mycket :) Får väl helt enkelt hoppas att det fortsätter så.

Snälla kan inte någon ge mig ett fast jobb och en lägenhet nu med detsamma?

Kommentarer
Postat av: Elina

Vi ska inte glida ifrån varandra, du och jag :) <3 jag hoppas verkligen att du kommer och hälsar på mig till våren sen! Älskar dig

2009-08-13 @ 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback