Tisdag

Har nu ätit mig en riktig brakfrukost :) Kaffe, två smörgåsar och lite äppelkaka. Mums! Tror jag aldrig har ätit så här mycket till frukost i hela mitt liv typ. Idag är det jobb som står på schemat, 15.30-21.00. Så skönt att ha haft två sovmorgonar nu! Visserligen så har jag vaknat halv nio båda dagarna, men men.. Bättre det än att behöva gå upp kvart i sju :) Så jag klagar inte! I morgon bli det upp tidigt igen, 07.30-12.30. Efter det så blir det stan en sväng med Lizah, Elina och Emmelie. Ska se om man kan hitta något inför helgen att ha på sig! Var typ tusen år sedan jag köpte något. Längtar tills jag får ut min lön. Har tjuvkikat med mamma och jag kommer att få ut 12800 kr i augusti! Har nog aldrig fått ut så mycket på en månad. Men jag har ju faktiskt jobbat ganska så mycket, så jag anser att jag är välförtjänt av dessa pengar. Så när de kommer ska jag först och främst köpa en ny mobil! Det kommr gå på 1500 kr. Ska även lägga undan lite, får se hur mycket. 

Är verkligen supertaggad tills på lördag! Ska bli så roligt. Var så längesen man hade en riktig hemmafest dessutom. Så det blir nog kul hoppas jag :) Hoppas det kommer mycket folk också. 

See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback