Tisdag

Har slängt mig på soffan framför tvn, det är nog här jag trivs som bäst! Haha. Jobbet gick snabbt och smidigt i dag :) Sånna här dagar på jobbet älskar jag! Vart hemma ganska tidigt. Så har hunnit med att ge mig ut på min lilla jogging runda. Även om den inte är så lång så känner jag mig duktig som har pallrat mig ut idag. Mitt "mål" är ju att jag ska ut och springa minst 1-2 dagar i veckan och det har jag ju lyckats bra med än så länge :) Så småingom så hoppas jag även på att kunna utöka min runda så det blir lite ordentligare träning. Haha. Så vi får väl hoppas att jag lyckas hålla i det här! Fick även för mig häromdagen att jag skulle sluta äta chips och godis på vardagar.. Hmm, det tror jag nog vi ska klara av det med..? :) Nu så är det dags för lite mellanmål, smörgås och te. Pussokram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback