SUR!!!!

Usch jag är så himla sur! 27 i dag, vilket för mig och många andra innebär lön. Har inte haft pengar på hela sommarn typ och plötsligt har jag 13000 på kortet. Ska givetvis inte handla upp allt, men tänkte att något nytt kan man väl få unna sig när man inte har shoppat på ett år i princip. Bara handlat ett klädesplagg varannan månad typ. 

Åkte till a6 efter jobbet och skulle fixa mobilen, köpa pumps och prova lite kläder jag hade tittat ut. Jag går till Tre och istället för att få en ny mobil (som de sagt tidigare att jag skulle få) med mig hem så gav han mig adressen till en hemsida som jag skulle skicka den till så att de skulle laga den. Så jag får antaglien gå med den här mobilen några veckor till. Jag provar pumpsen jag har tittat ut, inte alls snygga på. Jag provar en del kläder lite här och var, inget satt bra på. Så jag är inte så glad!

Men nu så sitter jag här framför tvn och kollar på vänner och försöker bli på bättre humör. Hoppas på en trevlig kväll i Borås med! Hoppas Elfsborg vinner :) Pussokram, vi hörs!

Måste bara lägga upp ett klipp från ett av mina favorit avsnitt!

Kommentarer
Postat av: mariana DG

ååh ;O helt duktig är du som inte shoppar ofta ju<3

Postat av: mariana DG

fatta vad mamma hade vari glad om jag va som dig va.. hoppas allt e bra annrs gmn :) puss

2009-08-27 @ 16:51:20
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback