Söndagkväll, lite blandad skrivning..

Lite bilder från kalaset igår! Som alltid när de små liven är med så riktas nästan all uppmärksamhet åt endast dem. haha. Men antar att det delvis beror på att vi träffas så sällan eftersom de bor i Nortälje.


Jag läser bok för Nora!

 
Mamma Linda och barnen!

 
Mamma Helena och lilla Wilma!


Har varit en riktig slappdag i dag. Men det får man ha ibland! I morgon blir det upp och jobba, 07.30-14.00. Sista jobbveckan nu.. Känns egentligen inte jätte bra, visst jag behöver lite semseter. Men nu är inget säkert känns det som, har ingen aning om hur mycket tider jag kommer få. Ska ju troligtvis börja lite på nhrs hemtjänst som timvikarie med om jag inte har sagt det, så då är det ju i för sig större chans för fler jobbtider.
 
På tisdag ska även mamma skriva ner några övriga enhetschefers mailadresser, så det blir väl att skicka cv till dem med. Tycker som sagt att det är så himla svårt att veta vad man ska söka för något när man inte har någon utbildning? Jag är ju inne på platsbanken minst två gånger om dagen och där finns inte mycket att hämta för min del.. Än sålänge!

Ska nog gå till arbetsförmedlingen nästa vecka med och skriva in mig. Inte för att jag tror att det kommer att hjälpa så mycket, i dagens läge.. Men man kan ju inte sitta o lipa över att man inte får jobb om man inte försöker :)

Jisses amalia, det är inte lätt att vara liten! På torsdag kommer i alla fall lönen, jippie :) Direkt efter jobbet har jag då planerat att åka upp till a6 och fixa så att jag får tillbaka min ursprungliga mobil, har ju inte haft råd med det tidigare. Men snart så kommer ni höra vad jag säger igen när ni pratar med mig :) Ska även köpa ett par nya pumps, det är verkligen på tiden! Har haft ett par svarta i tre år nu som jag säkert har användt på mer än hälften av alla utgångar.. Men nu så ska jag köpa ett par nya :) Var och kikade lite idag i affärerna samtidigt som mamma och pappa handlade mat :) Sen senare på kvällen blir det att kolla på Elfsborg med päronen och familjen Harrysson :)

Nehe dags att avrunda? Det gör vi med en fin gammal låt! Utförd av två av världens bästa kvinnliga sångare.
Pussokram, vi hörs imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback