Söndag

Weei, nu är mina åttadagaristräcksjobb över! Känns skönt att ha två sovmorgonar nu. Ledig i mon och jobbar kväll på tisdag. Om inget annat händer vill säga.. I morgon ska jag i för sig till optikern klockan halv elva så blir inte jätte mycket sovmorgon. Men tror ändå inte att jag hade kunnat sova så mycket längre när man är van vid att börja jobba halv åtta.. Hoppas allt går bra hos optikern :) Skulle vara lagom kul om det inte skulle se bra ut och man inte fick använda linserna eller något sånt dumt. Skulle inte vara alls kul nu när man är så van vid att ha dem. Äsch det kommer nog gå bra :)

Elina och Lizah kommer hit ikväll :D Vilket betyder att jag verkligen måste ta tag i och städa mitt rum..hrmf..Aja vi ska i alla fall mysa, kolla på björn (hoppas jag) och planera lite inför Elinas avskedsfest nästa helg. Längtar, det kommer bli fett roligt! Mindre roligt lär det bli en vecka efter det då Elina åker till USA =/ Men hon kommer ha så kul där, och det är ju bara ett år. 

Måste bara tillägga att Fia trivs ganska så bra med tillvaron just för tillfället. Jag tycker det känns väldigt skönt att vara singel för tillfället, lets face it det är när jag har varit singel som jag har mått bäst. Och nu mår jag bra :) Så det känns skönt! Som sagt, jobbet flyter även på och jag har världens bästa familj och vänner så vad mer kan man begära? 

♥    ♥

Kommentarer
Postat av: Lizah

Fint skrivet alfen :) Klart det blir Björn :D

2009-08-02 @ 17:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback