Onsdag

Är riktigt trött idag! Det känns att jag inte har somnat tidigt på ett par dagar nu.. Har haft för mycket tankar i huvvet när jag har gått och lagt mig. Men i dag har jag bara en tanke, jag är trött och vill sova tidigt.

Jobbet idag gick bra! Blev överlycklig när en halvsnurrig tant kom i håg mitt namn :) Hade ingen namnskylt på mig och ändå sa hon: Är det Sofia? Jajjemen det var det! Upp tidigt i morgon med sen så är jag ledig fredag, göttans!

Dagen (efter jobbet) har bestått av slöande i soffan framför tvn, samma tvpogram som vanligt. Klockan 15.05 är det fresh prince in bel air. Sen så börjar top model och sen är det project runway. Så jag har och göra på dagarna ;) Ärligt talat så tycker jag faktiskt det är underbart skönt att ha några timmar och bara ligga och slöa på! Nu så har jag vart med johanna en sväng, kollat på fotboll och käkat lite pizza.

Imorgon blir A6 en sväng efter jobbet! Sen hem och fräscha till sig och åka till Borås för att kolla på Elfsborg. Nu så blir det att krypa ner framför tvn och somna tidigt.

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback