Mysdag!

Jaa, dagen blev lite utav en mysdag. Pallrade mig upp vid klockan nio och gjorde mig lite god frukost (givetvis managrynsgröt). Sen så blev det lite sitta vid datorn och tv i en timme för att smälta maten. Sen så gav jag mig ut på en liten joggingrunda! Jag förstår inte att jag inte gör det oftare, det är så otroligt skönt när man väl har gett sig ut. Väl hemma igen så blev det givetvis duschen. Efter det så har jag lagat lite mat till mig och Sajje, sen så har jag luggit o vilat lite och nu sitter jag här med en kopp kaffe och en sockerkaks-bit. Mums! Måste ju få lite ny energi inför jobbet, 15.30-21.00. Så strax bär det av dit!

Känns lite meninglöst att blogga så ofta när det inte är alls många som läser min blogg. Men o andra sidan så bloggar jag inte för att alla andra ska läsa den utan jag bloggar för min egen skull :)

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback