Måndag

Ännu en ny vecka har börjat!
En lugn och go dag på jobbet. Därefter blev det in till staden och träffa Lizah en sväng, lite fika och kolla i affärer. Sen så hem och slappa framför tv i princip. Och nu så sitter jag här, nyduschad :) I mitt städade rum! Det är superfint nu faktiskt. Städade och plockade undan massa igår. Rensade även bland mina kläder, och det blev ju ett x antal kassar fulla ska jag säga er. När jag väl är igång med rensning så snålar jag inte utan då är det mycket som åker med. Rensade lite grejer i hela huset och hittade massa gamla kort från stallet i ett album. Massa fina kort på mig och hästen Abbe! Åhh vad jag tyckte om den hästen, ja det där albumet väckte många gamla minnen.

Har pysslat lite med Lizahs
blogg nu! Den blev faktiskt riktigt snygg, är nästan lite avundsjuk ;) Blir nog en ny desgin här med så småningom skulle jag tippa på. Kalla mig löjlig men jag tycker faktiskt att det är kul att sitta och pyssla lite med sånt.

Jahopp, nu så ska jag kolla Roomservice och göra mig en kopp te!
Pussokram 


Kommentarer
Postat av: Lizah

Tack för hjälpen snygging :)

2009-08-24 @ 20:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback