Lördagkväll

Sitter här i myskläder och kollar på vänner :) Ska vara så snäll och köra in syster till stan om en stund sen så ska jag gå och lägga mig. Är super trött! Har jobbat men det gick väldigt smidigt. Ibland så har vi runt femton besök på kvällen, jag skulle haft tio i dag men tre var strukna så det bidde bara sju. Så var hemma vid typ halv nio. Där väntade goda kräftor på mig :) Det var verkligen super gott! Har inte ätit kräftor på jätte länge så det satt fint.

I morgon blir det jobb igen 07.30-13.00. Sen är jag ledig på måndag! På tisdag ska jag börja gå bervid på Norrahammars hemtjänst, så hoppas att det går bra :) Visst hade jag velat ha lite semester men samtidigt vill jag passa på när det väl finns jobb. Ska gå brevid onsdagkväll där med. Sen så blir det jobba på Älgstigen på torsdag igen :)

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback