Lördag

Har varit ute på en joggingtur nu! Jobbigt, men skönt :) Passar perfekt inför morfars 76 (?) års kalas i eftermiddag och mormors alla goda bakelser. Träffa kusinbarnen med, den ena är 2 år och den andra några månader.. Jojje skulle nog dit också, var längesen jag träffade henne nu :)

Skrev lite med Jessica (Calibras ägare) och det visar säg att Calibra är på prov nu hos någon nu som troligtvis ska köpa honom. I så fall blir det ett livslångt hem för honom, hoppas att de tar bra hand om honom. Jag saknar faktiskt inte hästarna än så länge.. Men jag saknar Calibra, knäppishästen nr 1 ibland :) ♥

 

Nee nu så ska jag nog banne mig ge mig ut på flugjakt! Det är en fluga som susar runt i mitt rum och jag har fått nog.. Nu ska den DÖÖÖÖ!

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback