Ledig

Ledig idag :) Super skönt! Var hos optikern innan i dag. Det gick bra, men han sa att jag inte får slarva så som jag gör med att tvätta linserna. Så det ska jag försöka göra bättre :P haha. Sen så svängde jag förbi pappa på jobbet på hemvägen och drack lite kaffe. Sen så blev det en promenix med Emmelie och Elina. Och nu så har jag suttit vid datorn och pysslat lite med Elinas blogg och försökt att få den snygg :P haha. Får väl se om hon tycker om det! Nu så kollar jag på topmodel och sen så blir det väl några fler greys anatomy avsnitt. Lizah var ju så snäll och tog med sig säsong fyra till mig igår. Så skönt att bara ta det lugnt på sin lediga dag :) I morgon jobbar jag 15.45-21.00.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig så, min fiiina! :)

2009-08-04 @ 16:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback